Ücretsiz Udemy Eğitimleri Almak Mümkün mü?


Türk bir girişimci tarafından oluşturulan ve Silikon Vadisi’nin en değerli projelerinden biri haline gelen Udemy, son yılların en çok tercih edilen online eğitim sistemi. Eğitmenlerin, eğitimlerini yayınlayıp belirli bir ücret karşılığında kullanıcılara sunduğu sistemde binlerce hatta yüzbinlerce eğitimden bahsetmemiz mümkün.
Genellikle özel günlerde yapılan indirimler ile 25 – 30 TL arasında bir fiyata sahip olabileceğiniz bu eğitimler kimi zaman birkaç kupon koduyla ücretsiz hale gelebiliyor. Tabi bunları takip etmek veya aradığınız konuda ücretsiz eğitim var mı yok mu bilmek sizi zorlayabilir. Bunun yerine birkaç site sizin isteklerinize cevap veriyor.
Ücretsiz Udemy Eğitimlerini öğrenmek aslında çok kolay. Aşağıda bu konuda size yardımcı olacak birkaç siteyi paylaştım. Güncel paylaşımların yapıldığı bu adreslerin bildirim sistemine kayıt olarak ya da belirli aralıklarla takip ederek siz de yüzlerce ücretsiz eğitime ulaşabilirsiniz.

real.discount

Benim en çok kullandığım sitelerin başında geliyor. Her konudan ücretsiz eğitimleri paylaşıyor ve Chrome bildirim sistemi sayesinde bunlara anlık olarak ulaşabiliyorsunuz. https://real.discount adresindeki sol menüden “New Coupons” seçeneğine tıklayarak yeni eklenen eğitimlere ulaşabilirsiniz. Örneğin şu an o bölüme girdiğimde Javascript eğitimlerinden Mobile Marketing’e kadar yüzlerce eğitim mevcut.
Sitenin olumsuz yanlarından birisi sadece yabancı dildeki eğitimleri paylaşıyor olması. Şu ana kadar bir iki tane Türkçe kaynak bulabildim onlar da önemli konular değildi. Eğer İngilizce’nize güveniyorsanız veya yabancı dil de bana yeter diyorsanız siteyi kullanabilirsiniz.
Kaynak: https://www.dogushan.com/ucretsiz-udemy-egitimleri-paylasan-siteler/

Yorumlar

Bu blogdaki popüler yayınlar

.edu ve .gov Sitelerden Profil Backlink Kazanın

Ankara Su Tesisatı ve Kaçak Tespiti

Acılı Domates Ezmesi Nasıl Yapılır