Kolay Truf


Malzemeler;
  • bir büyükçe kase dolusu kek (ben evdeki keklerden yada kurabiyelerden hatta bisküvilerden artanları buzdolabı poşetiyle buzluğa kaldırıyorum, sonra da çıkartıp pratik şekilde kullanıyorum)
  • 1 kutu krema
  • 2 paket çikolata 160 gr.  (ben fındıklısını kullandım)
  • isteğe göre 1/2 su bardağı kadar fındık (ben fındıklısını kullandığım için eklemedim)
  • isteğe göre portakal kabuğu rendesi
  • üzeri için hindistancevizi, kakao, yada pasta süsleri
Yapılışı;
  1. Öncelikle bir küçük tavaya kremayı koyuyoruz. İçine de çikolataları parçalayıp, kısık ateşte sürekli karıştırarak erimesini sağlıyoruz. Hazırladığımız karışımı ocaktan alıp soğumaya bırakıyoruz.
  2. Kek yada kurabiyelerimizi robotta incecik olana kadar çekiyoruz.
  3. Kremayı azar azar keklere ekleyerek karıştırıyoruz. Fındık kullanacaksanız bu esnada robotta çekilmiş fındıkları da ekleyebilirsiniz. Portakal kabuğu rendesini de ekleyin. Buzdalabına kaldırıyoruz, kendini biraz toplasın diye.
  4. Çıkartıp ceviz büyüklüğünde yuvarlıyoruz. Hindistancevizi yada istediğimiz başka bir malzemeye bulayıp, servis tabağına alıyoruz. Afiyet Olsun..

Yorumlar

Bu blogdaki popüler yayınlar

.edu ve .gov Sitelerden Profil Backlink Kazanın

Ankara Su Tesisatı ve Kaçak Tespiti

Acılı Domates Ezmesi Nasıl Yapılır